02 октомври 2016

Мисия президент

Според социологическите проучвания от последните два месеца, близо половината имащи право на глас биха го дали за човек от ГЕРБ, при това без значение кой е той.

На това зевзеците му казват - да си купиш котка в чувал. Сега вече ще казват да си поръчаш Цецка в чувал или нещо друго в този дух.

Цачева - кандидат за президент от ГЕРБ
Голяма тайна, ей ... цели месеци криха кой ще бъде техния кандидат за президент и на втори октомври споделиха с материала - Цецка Цачева, която е известна и като Тетка Цачева, а това е най-благата шега по неин адрес.

Слънцето представило Цачева като кандидат на партията си и я нарекло "майка на нацията". Да ме прощава светилото, но Цачева прилича на татко, който заради някакъв нелеп бас си е сложил перука и грим. Или пък не заради бас, ами защото си му харесва така. Това е от по-откровените шеги по адрес на този политик.

 

Какво толкова пък?


Преди време председател на парламента бе открит хомосексуалист. Преживяхме го. След това за министър председател се дореди мъж, за който из нета се търкаляха снимки от мъжки купон с много секс и без жени на някаква яхта в средиземноморието. Отиде сега да председателства европейските социалисти. Сега ни управлява човек, който с гордост каза "вие сте прости и аз съм прост", рече го на народа. Председател на парламента бе този политик Цачева, може би като намигане към председателството на Йордан Соколов, знам ли.

Какво толкова? Ограбиха 2.5 милиарда лева и няма виновни, парите са предимно на държавни фирми и на агенции, министерства дори ... КТБ си замина в небитието, правителството си е същото.

Вероятно ще направят (то вие сте тъпи и аз съм прост - ще гласувате) Цачева президент. Защо пък не? Императори, царе и крале са назначавали коне и други животни за министри или съответстващи длъжности, а Слънцето ще си сложи Цачева за президент, какво толкова пък?

Какво иска да ни рече Слънчо с кандидатурата на Цачева?


Вариант едно - аз съм Слънцето и мога да назнача който си кон искам на която си длъжност искам и вие ще го изберете, защото аз казвам как да се броят гласовете.

Вариант две - аз съм Слънцето и около мен трябва да има само тъпунгери, за да светя що годе ярко.

Вариант три - я да видя колко сте дебелокожи, ще изберете ли и това?

Вариант четири - я да пусна в състезанието кон, за да мога да подкрепя на балотажа срещу Радев - Трайчо Трайков.

Вариант пет - свършиха ми красивите репортерки, "пиарки", и даскалици, за това пускам каквото е останало.

Вариант шест - тестваме как ще реагират хората, ако успеем съвсем да удавим избирателната активност, значи ще пуснем зоопарка на изборите за парламент.

Политици, политици ...

Политиците обикновено са безгръбначни твари, които са се впили като пиявици в обществото и това е не само у нас, ами дори и в развития и демократичен свят. Някъде го правят прикрито, някъде нагло, открито и в особено големи размери, както тук у нас.

Политик също като полицай е дума, за служители на полиса, някогашните гръцки градове - държави. Някои гадини успяват да се домогнат и да овалят всичко хубаво в толкова много кал, че политик и полицай да станат лоши думи. Някои опитах да овалят и пожарникар.



Преди години казах, че ако един откровен луд завърши ще си скъсам дипломата. Предполагам е завършил, при това качество на образованието ... завършват и по-зле от него. Сега няма да се кълна, че ако Цачева стане президент ще напусна страната. То тук има къде по-лоши неща: образованието, здравеопазването, енергетиката, съдебната система, инфраструктурата - всичко това е колабирало, та една Цецка ще пасне идеално на цялостната картинка. Пък аз трябва да избавя себе си и семейството си от това място, сигурно има по-добри места в Европа, където политиците не са толкова нагли, а обществените услуги работят по-добре.

Тьотка президент? Много важно ...


Няма коментари: