22 май 2014

Глобул - ново издевателство над глупомера

След като Теленор купиха Глобул имах надежди, че фирмата ще тръгне най-после по добър път. Разбира се тя може и да се развива, но аз като клиент не виждам нищо добро, само по някое странно хрумване.
"Глобул" сигурно са полудели
Използвах страницата за клиенти към техния сайт и ме известиха, че имат нова оферта за мен. Реших да видя какво ми предлагат, но - хоп греда!
 Глобул искат да въведа своето ЕГН и номера на личната си карта, при положение че съм в своя клиентски профил и това е информация, с която те разполагат (все пак имаме договор с тях, където всичко това го пише).

1. Не виждам смисъл да им давам информация, с която те така или иначе разполагат.

2. Какво пък толкова тайно има в оферта към клиент, че да има нужда от такова подсигуряване - ти си дай данните, пък ние ще ти пратим sms и после ... бля-бля.

3. Информацията се криптира, страницата е https, но само преди месец се разбра, че стандарта е компрометиран. Години кой ли не е имал достъп до иначе криптираната информация, която си разменяме със сайтове, които са иначе надеждни.

Гърци или норвежци - няма гаранция, че някой няма да пробва глупомера.

Няма коментари: