08 август 2016

Да се храниш в заведение на инат

Приятели пък и роднини все се подсмихват, когато седнем на заведение. Все търся храни без месо, с малко съставки (където трудно може да се сбърка), пък и гледам да са минали през фурната.

пица маргарита
Има защо да съм подозрителен. Преди десетина години си имах приключения в няколко заведения в квартал Борово, където живеех и работех. Споделих за тях и поразпитах познати в работещи в хранителни заведения, някои от тях модерни. Няма значение дали си в закусвалня от клас "Тропс", в масово среден клас заведение като "Кривото" или нещо по-така.

Масово храната падналата на земята се почиства и се дава на драгия потребител да я хапне, защото бракуваната храна е за сметка на персонала. Има камери, които ги следят и ги санкционират, дори ми разказаха как порицали пред персонала готвач, който бракувал паднала храна. Че тя си била читава ...

Месото и изобщо продуктите с изтекъл срок на годност са нещо нормално по нашите заведения, казвали са ми го хора от персонала. На ти пилешка супичка от вмирисано! месо. Една позната ми каза, че сърце не и давало да ми даде супата, която бях поръчал, но нямало как да ми каже, че собственика бил до нея, а я направили от вмирисани пилета.

За това когато съм в заведение ям прости храни, ако изобщо ям. Най-често се спирам на някоя Маргарита.

И ето, днес жена ми имаше приключения след като яде пъпеш и някаква детска каша, която малката не искала. Спомни си че и друг път е имало проблеми след ядене на детска каши, но не били сериозни и не ми била казвала.

Да, минали сме дълъг път от началото на 20 век и народа не мре масово от болести свързани с качеството на храната, за да се стигне до това днес повечето болести да са заради зарази на персонала - човешкия фактор.

Така твърди тази статия, тя е информативна и обстоятелствена по въпроса с храната.

Няма коментари: