23 юни 2009

15.53 или 15.51, ако ми бе назад часовника

Днес ми е лекичко, приятно и музикално. Толкова леко и музикално ми е, че дори когато хапнах доволно (супата е добра, но миш-машчето не чини много) ми е все така леко и музикално. Да видим как ще завърши денят, че е планирана бира:)

Знаете ли вица, където в бивша Югославия се събрал колектива в държавна фирма. Шефа обявил задачите за седмицата: понеделник почиваме от почивката, вторник се готвим за работа, сряда бачкаме, четвъртък почиваме от работа, петък пийвайки се готвим за почивните дни. Нов член на колектива натравил гримаса и попитал - нима всяка сряда ще работим? В тази връзка предлагам 3 дни почивка. Але-хоп.

Понякога когато печелиш всъщност губиш. Друг път, когато губиш - всъщност печелиш. Не съм сигурен какво точно загубих, но мога да предположа. Току виж съм излазъл на печалба. Такива ми ти работи.:)

Ето какво си харесах от архивите. Дано ви  хареса поне нещичко.

1 коментар:

sisiya каза...

В понедельник я проснулся,
а во вторник - я зевнул.
В среду сладько потянулся,
а в четверг опят заснул.
Спал я в пятницу в суботу -
не ходил я на работу.
Но затем же в воскресение
спал весь день без пробуждение!

На това му казвам аз почивка:)
А в денят за равносметка, дано бъдем обективни:)