18 юни 2007

Следобедни шегички

Главата ми е пламнала вече втора седмица. Напрежението на моменти ескалира и повишавам глас на наглеците. В опита да спася разсъдака и работното темпо съм сложил забранителни табели на всички комуникатори. Ех, не мога да сложа и на електронната поща, поради естеството на общуването там, но и прощавам, архаична технология, такава - онакава ама бачка.

И тъй, денят си върви, аз свърших част от работата и докато чакам други да свършат своята взех да отговарям на разни запитвания в кюто.

В един хубав момент се забъбрихме с една другарка, обяснява ми за младежа, в чиято компания я срещнах вчера в парка. После се раздумахме и за други дреболии, както и за големите теми на живота.

Не щеш ли ми казва:
- Пратих ти една покана за събитие.
- Ех тииии, рекох и аз - знаеш, че не мога да ходя на тези пресконференции, само ме дразниш така. - Тя се хили и ми отвърна.
- За тази ще ти издадем бардж на наше име, по твоята специалност е.

Брех, разсъждавам си аз, не щ да е по работа, няма нищо интересно сега. Дали пък не е за технологии - проблесна светла мисъл в главата ми. Веднага обаче се сетих какви щуротии ми препраща тя обикновено - представяне на Виста (ихаааааа, три месеца я преставяха) или пък на властелините на кристалната топка - бляк х 10 ;)

Отваарям нетърпеливо мейли и - цъф:

Uvajaemi kolegi,
Izprashtam Vi pokana za sybitie, koeto shte se provede pod egidata na
Bulgarska asociacia po sexualna medicina. Ochakvame Vi na 20 June 2007, ot
11.00hq na pametnika na Patriarh Evtimii.
Specialni gosti na sybitieto shte bydat:
- Diana Lubenova, TV vodeshta na predavaneto “Sex igri, ah!”
- Dr.Mihail Okoliyski – sexolog
- Kamelia – pop-folk pevica

S pojelanie za leka i uspeshna sedmica!
Pozdravi:***

Поздрави и на вас:)

Няма коментари: