30 август 2016

Вицовете за тъщите

Все съм се чудил за вицовете за тъщите, аз с моята се разбирам добре, когато е на 400 километра де. За майка ми като свекърва не знам, ама и с нея обичам да се разбирам добре, когато е на 150 километра.

Така стана че майка ми бе у дома за три дни, а след като си замина пристигнаха роднини на жената. Майка ми драсна след първите искри, за сега роднините на на жената се предвижда да останат до събота.

Миналата седмица търпях турски сериали, сега има индийски и турски, а и някакви други. Аз даже и телевизия не гледам та ми идва множко.

Народа май е стадо. Навремето им пускаха 17 мига от пролетта, Те се сражаваха за родината, На всеки километър и други. Те гледаха. После гледаха Далас, Докато свят светува и кой знае още какво. После почнаха да гледат турски, сега индийски. Очаквам китайски и японски.

До събота ако съм жив и здрав сигурно и аз ще измислям вицове за тъщи.




Няма коментари: