16 септември 2009

Култура (една червена точка с надпис - 18)


Обикновено тялото иска три неща - да яде, сере и ебе. До някаква си възраст - в следствие на първото расте, но след това предимно сере, а чат-пат и ебе. Третото е нещо много хубаво, но колкото и да е странно писва. Тогава, когато ума е отегчен от него се обръща към културата, халтурата или някаква подходяща дейност. Някои ходят на фитнес, други се захващат с щуротии като наркотици, трети приемат истинска или псевдо религия като - зелен начин на живот. Повечето тъпеят в очакване нещо да се случи. Обикновено нищо не се случва.

Купих си книга. Написана е в стил, който много напомня Буковски, а ако решим да мерим по нашенски аршин на многословен Г. Господинов, демек е модерно написано. Кефя и се, а както обикновено в такива моменти попадам на готини изследвания за какво ли не. Понякога раждам почти мъдри мисли, ама ги забравям, а във вида в който си ги припомням не са много мъдри. 

Ако бях пушач в такъв период щях да пуша много авторитетно и с леко творчески вид. Сигурно щях да си купя каскет и да нося кецове и официални панталони. Върху фланелката щях да слагам вратовръзка. Абе, добре че мразя вратовръзки, каскети, цигари, кецове стил 70-те и да изглеждам много артистично. Не понасям префърцунености, ама обичам да се фръцкам.

Ще си правя фланелка. Преди два месеца помолих приятелка, която е дизайнер да ми направи проект, ама се получи нещо много нехарактерно за мен. Аз съм скучен и фланелката ми ще е скучна. Ей, нещо такова ще е. Тази вечер си го нарисувах, ама ще го мисля още.

Ако някой знае печатница, дето правят добре фланелките да ми каже. Ще получи обичайната ми благодарност и примерно литър тъмно, като му дойде сезона.

Няма коментари: