11 юли 2008

За оргазмите и плодовете човешки

Обикновено вицовете са заобиколен начин да осмеем някои от недъзите на обществото. Същата функция имат карикатурите и сатирата. Вицовете обаче, са най близо до масите, а и се отличават с особена прямота и правдивост.

Разговарял съм с много жени за бременността, бащинството и майчинството през техните очи. Почти всички разказват интересни истории, а аз обичам историите. В разговорите съм питал и следното - усетила ли си момента на зачатието? Питал съм, защото някои похотливи жени твърдят, че със сигурност знаят кой е бащата на детето или децата им, а други твърдят, че при повече от един партньор не биха могли да знаят кой от тях е бащата.

Не знам какво казват на мъжете си. Любопитно е дали някога и някъде е проведен подобен на долния диалог.

Разведен мъж дава на 18 годишната си дъщеря последния чек за издръжка.
- Занеси го на майка си и ела ми кажи как и се е изменила физиономията, като и кажеш, че този чек е последния.
На другия ден.
- Мама иска да и разкажа как ти се е изменила физиономията, като ти предам, че не съм твое дете.

Странно нещо е познанието. Това за което иде реч сега ми прилича на оргазмите - едни ги имат по много и разтърсващи, други редки и семпли, трети не знаят за тях освен теоретично.

Няма коментари: