29 юни 2008

Глупави жени

И мен ме лъжат жените. Случва се и да ме разкарат. Боли обаче, когато ме лъжат. Истината си е истина, приемам я. По възможност мъжки. А сега какво? Залъгалки.

Вместо човешки да се каже нещо такова: тия дни се виждаме рядко, до някъде заради това, че един мъж ми влезе в мислите и леглото, ми пробутват: един мъж от миналото ми се появи с предложения и чувства и аз открих, че съм простила и си го обичкам!

Бля бля.

Жените не са глупави заради глупостите, които вършат. Наричам жените глупави, защото мислят себе си за хитри, а нас за тъпаци.

Толкова по зле за тях.

Впрочем, ние сме и по-добри. Не познавам мъж, който да е тръгнал да си отмъщава на жените заради любовно разочарование, но познавам десетки жени, тръгнали да си отмъщават на мъжете заради такова. Част от женската глупост е, че търсят одобрението ми за действията им. От мен като мъж и приятел.

Глупави жени.

Е, случва се да попадам и на умни. Иронията е, че всички жени неизменно стават глупави. В глупостта си наричат нас глупави.

Глупави жени.

1 коментар:

taralezh каза...

Ха-ха-ха :D Колко си прав.
Прегръдки!