14 април 2008

Хубави почивни дни

Почивните дни бяха съдържателни и наситени със събития. В събота се събрахме с баща ми и братята за да си спомним дружно за баба ми, която умря от третия рак преди три години. Както подобава събитието донесе повече радост и усмивки, отколкото тъга. Тези работи ги умееше баба ми и приживе. Любопитното бе, че и двамата малки безбожници влязоха в църква. Единия дори остана с мен до края на вечернята, която бе в странно ранен час и ние бяхме единствената публика:)

Тъй се случи, че в неделя не успях да стана за службата и се отдадох на пране и чистене. Следобеда бе за разходка с колело. Дълга разходка, в която покарах малко и с темпото, което ми допада на мен. Все пак се съобразявах де, надявам се скоро да влезе във форма.

Много късно вечерта измих буквално пода на кухнята, защото една тръба от пералнята изпуснала водица. Събрах поне 20 литра. След туй обаче излязох на балкона за да подишам нощен въздух. Гледката и уханието на дрехи изсъхнали на слънце е разкошно. Зарежда ме и до сега.

Не разбирам как в една друга част на Европа и Америка им е хрумнало да сушат дрехите си в сушилни ...

И сега упражнението - хващаш фланелката, допираш я до носа си и вдишваш дълбоко. Вдиш:)

И започнах да правя повече "клипове" на песни. Ще ми се да пускам любима песен след пост. Тази е разкошна.

Няма коментари: