24 юни 2007

Не си го продавай Кольо чифликот!

Ама не си го продавай бе вагабонтин! Как инак ке те земе таз лична мома, а!?!?

Сега, дами и господа,
на вашето внимание предлагам две версии на песнявката.
Ако имах запис на същинската и истинска верися,
която може да чуете по:
сватби,
кръщенки,
запивки,
разебки,
`орцета
годежи,
разводи,
и
други
културни-масовизирани
и
обилно ракйко
и
мезенцо снабдени
мероприятия в моя край - щях да ви я дам.

Но, уви! Имам само таз гоцка джазировка долу и ТАЗИ пиратка от бг сървъртите, които в чужбинистан не се виждат - сори майна!




Не си го продавай Кольо чифликот
Не си го продавай, Кольо,
чифликот,
мама не ме дава, Кольо,
за тебе.

Припев:
По меани одиш, Кольо,
руйно вино пиеш,
дома не си одиш, Кольо,
да спиеш.

Колку ти чини, Кольо,
чифликот,
толку ми чини, Кольо,
меракот.

Припев: ...

Колко ти чинат, Кольо,
овците,
толку ми чинат, Кольо,
очите

Припев: ...

Колку ти чинат, Кольо,
мегите
толку ми чинат, Кольо,
вегите

Припев: ...

Колку ти чини, Кольо,
търлото,
толку ми чини, Кольо,
гърлото.

Няма коментари: