27 март 2007

Айде в лево, без бг-тракери

Аман от потомци на Андрешко - селския тарикат...

То така както го написах, мога да говоря за всичко и всички в милата ни р`одина. Ама, то за пустите му торенти ми е приказката, ама не да ги защитавм или хуля или обяснявам ... Честно казано - боли ми за бг тракерите.

Навярно сте точили нещо (примерно филмче) от бг тракер. Та там в коментарите сигурно сте видели да пише: дайте сийд ... с даречем някакво молба или дори псувня. Защо го пише това, а? Ми мно`о ясно! Народа е хитър и лукав, дръпне това дето му трябва и изключва програмката и трие торента. Записва си грижливо нейде филма и се сеща за пустата мрежа, едвам като му дотребе пак торент с филм или игрица. Такаааа, значи пак едни са `итри, другите сме прости, щото оставяме да седърпа от нас.

Тия с малките дискове ги разбирам, и аз съм бил с 10гб диск, за какво по напред? Ама като дръпнех нещо, го оставях барем няколко дни или седмица да точи народа. То това е идеята - споделяне.

Да ама не мен една мома ми рече: дърпам и ако няокй е дръпнал много го оставям, трия торента и край.

Ами хубу, щом тук сте хитри, айдеееееее, баста. Вече точа само от чужди тракери. Сега си точа едно европейско филмче и най близкия до милата ни р`одина е в брацка Гърция. Филмчето ще стои на компа ми докато ми писне, или евентуално ми дотрябва мястото. Значи може и месеци. Това е, ама вече на бай ти Ганьо и неговите другари, не давам. Да си точат от дата.бг и да плачат като им спрат тракера...

п.п. И тъй като съм пич, а вие дето четете и пишете тук сте също гоцки, ако някой не знае...може би най добрата програма за втози клас е µTorrent. Можете да си я дръпнете от тук. Подържа Булгаристански, има търсачка и работи дори без да е инстелирана, ако примерно точите от бач;)


Няма коментари: