26 март 2008

Кой? Аз ли? Е, аз съм музикален пумиар.

Слушам си аз музиката от филма Котън клуб и решавам да видя какво има в тубето за Ring Dem Bells. Оказа се, че няма нищо интересно, но пък от клип на клип се заслушах в записи на Лайнъл Хемптън. И докато го слушах се сетих за филма Рей, където Куинси Джоунс отива при Рей Чарлс и му разправя: Лайнъл Хемптън ме покани да го придружа на турне! Лайнъл Хемптън, пич! И ми стана едно смешно, едно драго, гледам си клипове и виждам тези тримата веселяци.

Лайнъл Хемптън , Луи Белсън и Дон Лемонд



Седя си, гледам тези магьосници, усмихвам им се и изведнъж си спомних как Стоян Янкулов закри с близо 15 минутен сет една Аполония.

Ей, би рекъл Дилбер Танас - страшно нещо е тва човешкиот мозък!

И след като се накефих на майсторите на палките си пуснах това, за да си танцувам и плакна очи:



Ха-ха-ха, смейте ми се бре:)))

Няма коментари: