19 септември 2007

Потърси силата

Ако си зле трябва да намериш сили за да се съвземеш, ако не ги откриваш в себе си се обърни към Бог.

Няма да ти разказвам за нещастието на Йосиф в Египет, няма да ти разказвам за чудните изцеления за, които съм слушал, нито за тези които съм видял. Виж една друга история. Аз ще я запомня, както и множество други.

Ако имаш път през центъра на София, се отбий в храма св. Николай известен и като - русата църква. Попитай за криптата и помоли да ти разкажат за изцеленията и другите чудеса, които се случват там. Но трябва вяра, надежда и любов. За къде сме без любов?



Ето и сайта му.

Ще ми се да сложа сайт на БПЦ, но тъй като няма ще се задоволя с портал списван с благословията на Светия Синод на БПЦ.

А, тази сутрин си мислех, колко е досадно и неприятно това, че спуках гума...

Още за хора с увреждания:

Национално читалище на слепите.

Съюз на глухите в България.

Агенция за хора с увреждания.

Правна помощ за хора с увреждания от фондация Хоризонти.


***
Моето мнение, за проблема на обществото и хората с увреждания.

Библията - издание на БПЦ в текстов формат.

Сайта на този силен човек ми показа таралеж.

Няма коментари: