27 август 2007

Момченца и момиченца

Стани и си виж подметката. Сега, моля те, хайде ще ти отнеме само някакви секунди и минимум усилие.

Видя ли я? А как го стори? Аз когато искам да видя някоя от подметките си вдигам крака назад, хващам глезена от долу с ръка, а с другата пазя равновесие или се хващам за най близкото стабилно нещо, като стена или приятел. Извръщам цялата горна половина на тялото в посоката на крака, чиято подметка искам да видя и готово. Ако и ти правиш като мен, най-вероятно си мъж или момче.

Хайде иди сега при някоя жена или девойка и я помоли същото – да погледне някоя от подметките си. Гарантирам ти, че първо ще вдигне десния си крак зад левия, някъде до нивото на лявата колянна става, после ще завърти глава на ляво и готово. Ще види същото, което и ние с теб, но по-икономично от към вложено усилие, а и няма да загуби равновесие. Умно, а?

Това за първи път ми го показаха преди 9 години. До ден днешен обаче, все така вдигам крака, хващам го с ръка и търся за какво да се хвана. Понякога подкачам и на един крак, защото така равновесие се губи твърде лесно.

Ако ме видиш, че го правя по "женския" начин, значи съм започнал да остарявам или съм помъдрял. На бас на по бира обаче, че дори да ми е трудно, пак ще се опитвам по мъжкия начин, докато мога, а и след това. Така правят момчетата. Дори старите.

1 коментар:

Fil каза...

Аз сгъвам десния крак пред левия (все едно съм кръстосал крака по мъжкия начин, само дето съм прав), поставям го над лявото коляно и поглеждам надолу. Понякога също се хващам за да не изгубя равновесие. Така не е ли по-лесно?