14 октомври 2023

Едно съботно чудо

Днес станах свидетел на чудо! Без майтап ... 

В седмиците след Рождество, детето пита дали не може празника да е по-често, за да получава повече играчки. Аз пък днес си пожелах да имаме всяка седмица избори за общински съвет и кмет, защото онзи ден видях чудо - за първи път от миналия октомври измиха улиците в квартала. 

Днес отново миха. И ми стана едно светло на душата, прииска ми се тези добри хора да ме управляват отново. Цяла година тук строиха общински паркинг, освен шума от 7 сутрин до понякога след полунощ (да, викал съм полиция за да ги спре), се надишахме на воля на прахоляк - първо от изкопите и строителството, а накрая от полирането на бетона. Веднъж не мина водоноска да измие, но сега идат избори и хората се загрижиха за нас. 

миене на улица, снимката е илюстративна

И тъй като съм добър човек, няма да им пожелая цялата вечност в Ада да го прекарат до такъв строеж, а само една година, колкото нас. 

По избори стават чудеса, на мен ми се размеква сърцето, а те решават да мият улиците ... прииска ми се да гласувам за тях. Почти де.

Няма коментари: