13 ноември 2013

Писмо до един министър

Тази сутрин прочетох, че външния ни министър гледал по новините за протестите, та се сетил за "Екзорсистът". Само дето демоните не били в парламента, ами в парламента били хубавите хора които гонели демоните, пък те все пъплели да ги тормозят. Аз пък се сетих, за "История на света, първа част", за това и за първи път в живота си си позволих да пиша на министър, защото ми се струва свестен човек. Дано не греша.

* * *

Здравейте господине,
пиша ви, защото сте активен в социалните мрежи, нещо присъщо на нашето поколение, а с вас сме почти връстници, но не и за политиците като цяло.

Вчера бях зад парламента, преди да отида и да работя до полунощ, за да си отработя времето прекарано в политическа активност. Там видях доста млади, а също и уплашени хора, едните бяха на барикадите, а другите в униформи.

Младежите са събрани от цялата страна, да учат и да повишават квалификацията си. Другите са събрани от цялата страна, да пазят властта.

Сигурен съм, че подобно на властите в Турция при тамошните протести, за нашите полицаи на никого не му ... пука. В Турция лятото спели върху щитовете си, ходели по нужда в заведения или където сварят ... за къпане и дума не можело да става. Чини ми се, че и нашите ще имат същите "условия".

Да, вие сте външен министър, не е това във ваши вилает.

Но господине, моля ви, като член на това правителство - разходете се сред протестите (едно якенце и дънки и никой няма да ви познае) пък после ако ви дава съвестта пак пишете за маргинали, на които някой плаща, за да събори обичаното от ... видях автобусите с очите си.

Пиша ви го, защото пишете че се сещате за "Екзорсист", аз пък се сещам за "История на света", където един сенатор в Рим предложи да построят къщи за бедните, а останалите хорово казаха: "Бедните да го духат!".

Хубав ден, господин министър.

Няма коментари: