26 май 2012

Гледах Евровизия

Не, не се шегувам, а наистина гледах финала на конкурса. Защо ли? Миналата година гледах финала на шоуто в Германия, от което запомних изпълнението на брейкърите от flying steps, от песните уви нищо не ми направи достатъчно впечатление, за да го запомня. Виж, тази година е друго - имаше чудесни песнички, но по-любопитното за мен е това, че бяхме на едно мнение относно качеството на песните с повечето хора в Европа.



Толкова бях впечатлен от изпълнението на Loreen, че дадох и своя глас и се радвам, че спечели.

Според мен имаше и няколко също много добри песни от: Сърбия, Испания, Македония, Кипър, Румъния, Молдова, Литва, Естония, Италия, Дания и Унгария. Хубави, но това от Швеция бе "уау", за това и спечели гласовете на зрителите от почти цяла Европа.


А да, много приятно впечатление ми направи това, че гласовете бяха за хубавите песни, а не за хубава муцунка, тяло или пищна хореография, макар че много от наистина хубавите песни имаха и такива. Друго интересно поне за мен бе това, че Албания бе представена от джаз певица.


Второто място Сърбия: Желко Йоксимович


Една от най-хубавите песни освен победителите Дания: Soluna Samay - Should've Known Better




И за финал - бабите от Русия бяха страхотна шега, но неуместни като певчески качества и щеше да е голяма глупотевина, ако бяха спечелили.

Няма коментари: