15 юни 2009

Братство и сестринство за народа

На парче метална ограда прочетох нелепата фраза: свобода, равенство, братство! НАТО вън! Разбира се надписа бе с червена боя.

За сведение на собствениците на кокоши комунистически мозъци - България е в НАТО. Следователно надписа би трябвало да гласи нещо такова: свобода, равенство, братсво! България вън от НАТО!

Спомням си, как преди години познати юдеи отидоха на обечение за охранители в Израел. Там строили на плаца бъдещите юдейски охранители и обучаващият рекъл - вие сте братя! Моя човек се огледал и останал потресен - редиците им били пъстра картинка, където имало от светли северни типове до синеещи негри. Та той се възмущаваше - как може да ми кажат, че онази маймуна ми е брат? 

Един приятел скоро се подиграваше на комунистическа Куба, в която по времето на Батиска белите хора били над 80% от населението, а в днешни дни са под 20. 

Колега от университета разправяше за мъките си със студентка от Конго, малко и миришкала, а негърката твърдяла, че и ние им миришем, ама те си траели.

Толкова за братството. А свободата? Е, свободата е голяма работа. Ако може всеки да е свободен от вредите, които могат да му нанесат другите хора, ама къде ти? 

Равенството ли? Ми де да знам? Брат ми предпочита по-ниски, а аз по-вискои мацки. Средно аритметичните 168 сантиметра не са приемливи за никого от нас. Хайде да я пропуснем уравниловката във всичките и измерения, а?

Няма коментари: