09 юни 2008

Балъци и балъчки - дарявайте

Не съм чорбар, но ми е интересно какво се случва в клуба. И така, по изключение тази сутрин гледах телевизия, защото снощи съм заспал около последните минути на Холандия - Италия /хубав маб бе, 3:0/. Водещите си говореха за случващото се в ЦСКА и за откритите от ръководството две дарителски сметки, в които привържениците на отбора да дадат своята лепта за запазването на чорбата в А група. Та телевизионерите звъннали вчера на временния президент Костадинов и му задали въпроса: какво ще правите с парите? Настана кратко мълчание и в ефира се чу гласа на Костадинов: колеги, какво ще правим с парите?

Любопитно ми е дали и какви суми ще съберат в тези сметки. Ако изобщо съберат за какво наистина ще се използват. Мирише ми на "българската коледа", събери парите на бедните, защото в такива акции се събират суми подобни на тези, които се плащат за депутатски автомобили, а коли карат във всяко министерство и агенция.

Няма коментари: