23 юли 2007

Не ти се убиват американци?*

Ако някой рече да използва прийомите на съветски филм за втората световна война, но вместо немци сложи американци - може и да ти се доубиват. Питаш на кой би му хрумнало ли? Не се прави на интересен де!

Помниш ли как ти се трепеха руснаци с бате Рамбо в Афганистан? А да си играл
Batlefild? Гоцко е да ги бутнеш с камион, джип или нещо си там тия ми ти шваби, руснаци, китайци или американци... Е какво като е на игра? То си е като на истина. Да бе, никога не си се мръдвал инстинктивно, когато към теб някой е посягал с нож, или виждаш как онзи танк ще те гази? Хъм, ама не ти вярвам да знаеш.

Аз пък съм друг, вживявам се в играта. После ме е яд на себе си. Осъзнавам, че тези хора не са ми направили нищо. Нищо че са анимирани, това неприятно чувство ме дразни. Макар, че се пали незнайно от какво и веднъж месечно си устройвам една стрелялка. Няма значение дали са чудовищата от Куейк, мъртвите от замъка Волфенщайн или предвождам бойни части нейде из бойните полета по време на Втората световна война.

Всъщност не знам - защо помним войните и ги пишем дори с главни букви? Излиза, че сякаш им се радваме и не помним последна голяма европейска война.

Нея може и да си я проспал в часовете по история, но ние с теб друже сме съвременници на касапницата на запад от нас, както и тези в Чечения, Авганистан, Ирак, Кувейт, Сомалия ...

Знаеш ли, едно от нещата, които ме карат да се гордея, че съм българин е химна, в който не радваме на някаква военна победа.

Сега сигурно се чудиш - за чий точно ми ги разправяш тия работи и къде са американците в цялата работа?

Ами в Американистан, по света а от скоро и у нас. След изципка на Буш, глоба на MS, бомбардировка на сватба (Авганистан), съсипване на древни паметници (Ирак), изнасилване на малолетна живееща край военна база (на САЩ) в Япония, Корея или нейде си може да ти се дотрепят.

Какво правиш тогава? Отиваш с гьостерицата в южния парк и чакаш някой не особено симпатичен хАмериканец да излезе пешеходно из посолството за да го тояго-положиш по гърбината ли? Цъ, така ли?

Е, дойдохме си на приказката. Именно драги ми читателю, чакаш съда да си свърши работата. Междувременно трепеш тълпи от хАмериканци, ама виртуално. Като ти мине се чудиш що за човек си, къде ти е човеколюбието и каква е таз агресия.

Пий една бира, напсувай Буш, Путин, Първанов, Наполеон, Цезър и други гадове и иди при жената. Или комшийката. Приятелката за секс. Приятелите от квартала или поне от кварталната кръчма. Абе иди където си искаш, само не трепи никой, даже не ги бий. Агресията драги, е гадна работа и ражда друга агресия.

Блажени кротките.

Купи си книга. Аз чета една готина за кенефи и вервай ми, по-гоцко е от циклене пред компа и драскане в блогове.

Попробуй Кент, казвали производителите на тутун на руснаците през 90-а година и им продавали отрова.

Попробуй книги, може и Куейк ама недей лайната на Кент...

Край

п.п. Защо ли в Германия и другите по-бели страни, хАмериканците не изнасилват туземките толкова често? Дали се притесняват, че беличките жени не са много за изнасилване от чернилки, защото и въжето може да намажат и то в гадния чужбинистан а не в култивирания хАмериканисатн?
--------
* Предизвикано от тази статия и коментара към нея: "
Я кажете от къде може да се намери ...".

Няма коментари: