02 юни 2007

Защо няма да си взема македонка!?

Това е кратък вариант, който ще развия в последствие.

От юноша казвам на всеослушание, че няма да си взема жена македонка. Питат - защо? Е как защо бе?

Първо са инати. Някой ще каже - що е жена все е инат. Хубаво пич, ама тия са дваж повечко.

Второ много от тях са хубави, знаят го и не винаги са толкоз верни, колкото ни се ще. Не че им завиждам, и аз несъм за изхвърляне, ама за втората част на изказването ми бе думата. Някой пак ще каже, че всички били такива. Ми може, ама на мен за македонките ми е думата.

Трето за сега няма, няма време. Ще разкажа нещо за сметка на това.

Преди месец или два съм с едни по общи познати на концерт. Той свършва, излизаме и трябва да тръгнем на нейде. Да ама женорята - дъра, дъра, дъра, дъраааааааааааааа....ооооооооооооо главата ми!

В един момент питам: - девойки на де ще идем? - дъра, дъра, дъра, дъра....
Пак: - момичета, хайде да решим на къде ще ходим. - дъра, дъра, дъра, дъра....
Накрая: - ей чуми, айде да одим! след мен! - ама ти си същия като брат ти!

Е като кой да съм бе? Една майка ни е раждала, македончета сме а и с македонки само така. Не случайно при нас има една песен в която се пее:
Море како зема дренова тояга - още неокастрена
три пати ке уднам, един пат ке броям
па да видим...

Няма коментари: