24 април 2007

Страх ООД

Децата ги е страх от чудовищата работещи в Таласъми ООД а мен ме е страх от шофьорите по софийските улици.

Таласъмите
Децата във филма извадиха късмет. Благодарение на едно симпатично мъниче и таласъмите се превърнаха в забавни клоуни, защото
са лоши само на ужким - това им е работата.

...в България стават 80 хиляди катастрофи на година...

Аз колоездача
Обичам да карам колело и почти половин година редовно карах между къщи и работа. Особено приятно бе сутрин по колоездачната алея на бул. България.



Кареното в парковете е друга тема...за тях друг път:)

До сега не съм имал сериозно произшествие, бутали са ме няколко пъти като пешеходец и два пъти като колоездач, но за радост леко и без нищо освен леки телесни повреди и малко стрес.

...Само за миналата 2006 година у нас са станали 8222 тежки катастрофи...

За първите четири месеца на годината нямам инциденти. Само три опита да ме газят на пешеходни пътеки и то на зелен за мен светофар. Все като пешеходец.

...за първите четири месеца на 2007 година пътните инциденти са над 1600...

Таласъмите
В частния си живот чудовищата са весели и добрички, подобни на всички нас в обкръжение на любими или просто приятни хора.




...Според данни на МВР за периода от 2000 до 2005 година у нас загиналите при катастрофи са над 5800 души, а ранени са над 52 хиляди...

Аз колоездача
Не знам как и с кого колоездачите и пешеходците ще изкарат късмет. Моето колело обаче ще си кроти в офиса поне до събота, когато ще си го прибера.


...в момента в България има регистрирани 2 милиона 245 хиляди автомобила...

Далече, далече...
В учебник по маркетинг има пример за социална кампания в САЩ под надслов - Не всеки който кара пил умира. Показани са снимки на обезобразени от катастрофи хора. Може би защото и там мрат повече хора отколкото на война.



Нейде тук
В София откриха кампания за Глобална седмица на ООН по безопасност на движението.




Молбата ми
Вашите родители, приятели и билзки често са в ролята на "онзи цървул" на пътя. Затова -
Пезете ни, и ние сме хора.

Няма коментари: