09 октомври 2008

На 30 години

Днес е ден, моят ден рожден, макар и ден съвсем обикновен. Едва един часа след полунощ е, но вече се обадиха да ми го честитят. Благодарих.

Вероятно днес ще се видя с няколко приятели по отделно, а може би и с неколцина в комплект. Някъде през следващата седмица ще направя и купонче. Не искам да го правя сега, не се чувствам в кожата си.

Скоро спря физическата болка от контузията, а след един полезен разговор със себеподобен си възвърнах и душевното удобство и се радвам на света наоколо. За жалост през последния месец докато болката бе силна не ми бе до хранене и съм отслабнал доста. Е, през следващите дни и седмици трябва да се погрижа за себе си, особено след като възвърнах душевното си равновесие. Когато съм за показване ще направя и купон, защото 30 годишнина без подобаващо отбелязване си е трагично.

Благодаря на всички които ще се обадят по телефона, ще пуснат смс или ще напишат съобщение в електроната поща, Скайп или icq. Благодаря ви приятели и нека благопожеланията ви към мен се въннат многократно увеличени при вас. Бог да загриля всички ни.

Подпис: Аз

2 коментара:

Анонимен каза...

една дума - "благодаря"...
дума без коментар...
дума обесняваща теб...
дума върнала теб...
...благодаря ти

taralezh каза...

Честит юбилей и тук!!!

Не знам какво е ти се е случило, но след като си възвърнал душевното равновесие, ти пожелавам телесно ;)