12 юли 2008

Следобедно с лимонен привкус

След недостатъчно сън тази сутрин се събудих рано, като за почивен ден. Не ми се ходеше никъде и се придържах към плана - четох си под слънчевите лъчи на балкона. С удоволствие отбелязах, че следите от банските с които се сдобих на морето вече почти не се забелязват, а това вече ме радва.

Това което не ме радва е, че всъщност факта не е от значение, тъй като само аз гледам тялото си от две седмици. Онова което ме озадачава е, че нямам желание никоя да го вижда, а това не ми се бе случвало от доста време.

Странно ми е и заради туй погледнах писанията на щураците астролози. Това което ме учуди е съвпадението между душевната ми нагласа и техните писания. Според техните прогнози дори да не бяхме прекъсвали отношенията пак съм щял да изпадна в такова състояние и да прекъсна или подтикна към прекъсване връзка. То си е нормално де. Щом аз не мога да се трая, човек който не ме обича и не държи силно на мен трудно би ме изтраял. Като погледна назад от 5 години не съм бил с такъв човек.

След като ми се приспа легнах и спах 2-3 часа. Събудих се с желанието да се не бях събуждал. Няма шоколад и храна дето да махне този вкус от устата. Няма нещо което да разкара този вкус от главата ми.

Опасявам се, че ако изляза на разходка настроението ми ще ме прати под нечии колела. Та ще си стоя тук.

Няма коментари: