27 март 2007

Честна разбойническа

Или как обичам да ме лъжат, защото познавам...

В ранна детска възраст лесно се свиква да разпознаваш кога те пращат да пасеш. Може би защо децата са сетивни, пък и наивни. Фразите са простички, лъжльото гледа особено и разправя - честна дума, чустно,заклевам се ... или каквото е там популярно по ваше село.

За да избегна разправиите се правех, че им вярвам. На лъжата с лъжа, танто за танто, за да не стане танто за ку-ку-ру-гуууу.

Като поотраснеш откриваш, че тактиките са сменени. По наивните лъжци гледат "невинно", ама тия са рибоци и са лесни за розпознаване.Хитреците гледат с пламъче в очите, ама ако имаш навика да гледашлюдете в очите не се пробват толкова или са ти ясни изначално.

За лъжите на политиците и жените няма се простирам, защото си е ясно.Политикът лъже за пари, а жените по навик. Какво да се прави, втора и/или първа природа, както при едните, така и при другите.

Ако река, че ме не лъжат, ще излъжа. Но пък поради что да ви лъжа, дане съм лъжец, а? Та признавам си без бой, е...клери и сръбска музика (ех, пущи Цецаааааааааа), че са ме слъгвали, давал съм кинти на ненадеждни люде и други глупости. Но не за туй ми е думата сега. Та...

В ранна детска възраст още си създадох, за лично потребление и избавление - кратък речник на мимиките и фразите, ползвани, за да те пращат на тревоядение.

1) Ако мъж в моя край рече: - няма проблем - за подсилване на ефекта от думите се тупа по рамото или гърба, особено с кимване, значи - браточка, шантав ли си или мен ме имаш за луд?!? я си глей кафа и остии мен така, а?! - гаранция 90%.

2) Из цялото Булгаристанско: спокойно бе, само да ... - ясна работата,камила ще мине през портата Иглени уши в едно със два товара, не с един...

3) Добре! - това чудо върви с поглед зареян далеч от теб. Ползват го и мъжове и женки. Нищо особено е, просто - чекай си, може и кааве да пийнеш по тоз повод, та да минат по скоро саатите.

4) Добре, а аз първо... - това ми е любимо. Ама що го казваме, като знаем, че няма да го сторим? Ако просто му кажеш на човека, ... си таковата, той ще те разбере и ще си намери друг начин. Така само му губиш времето и пак му става кофти.

5,6,7,8 ....... ехе, ли смисъл?

Вервайте ми - Не съм от тех как` Сийке!



п.п. Посвещава се на всички, на които съм обещал да се видим и съм забравил. Ама съм ..., прощавайте люде, людки и людоеди.

2 коментара:

taralezh каза...

Продължавай, весели са анализите :)

Много станаха егоистите...

monnio каза...

Емиииии, пущих и друг:)
Ай да одат да пасат, крави, кокошки...кой кво има...